don´t you, forget about me

jag känner mig så duktig! har surfat på Urban Outfitters hemsida i flera dagar nu o kollat på kläder/örhängen/halsband osv och kommit upp i saker värda 3600!
sen idag insåg jag att jag kaaaaanske måste skära ned på det litegranna, och jag har kommit överens med mig själv och tagit bort saker värda 1800!
inte helt dåligt tycker jag iallafall :)

idag satt jag kvar i skolan och pluggade i nästan 4timmar. Jag och Malin började redigera (vårat första redigeringstillfälle) materialet till våra projektarbetsfilm, och det blir jättebra!
Vi var båda väldigt engagerade och är ivriga på att få se slutresultat. Det är nog det som driver oss så hårt att jobba mycket med det här. Sen är det ju så roligt också! Inte helt fel att umgås med Malin, en marabouchoklad o en påse bilar =)


nu ska jag pysa o äta lite middag
makaroner o köttbullar :)
det är rätt underskattat ändå!
yum
(snodde en köttbulle från stekpannan nyss när mamma stod o lagade, varpå hundarna fullkomligt attackerade mig och fäste sina blickar på min köttbulle. rackarns gnagare... frågade dom "vem ska äta köttbullen?" båda viftade tokigt på svansen och dreglade som jag vet inte vad
frågade om och om igen, *ännu mer dreglande och viftande*
och tillslut åt jag upp den och gick därifrån o fnissade. haha dom blev så snopna :) stackars djur.)
men dom fick faktiskt lite knäckebröd av mig sen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste vara rik ändå. Jag vill också köpa nya kläder. men friskis drar inte in nån högre inkomst alltså....

2007-01-24 @ 18:25:30
Postat av: Anonym

eller så är jag bara dålig på pengar, men jag har faktistk ett litet fint sparkonto som jag börjat spara på, hohoh

2007-01-24 @ 18:26:03
Postat av: eyeline

raring - du är bara dålig på pengar :D
eller snarare dålig på att hålla i pengar :)
(och jag antar att det är freddie btw)

2007-01-24 @ 18:59:40
Postat av: Josefin

hahah neeej det var josefin, hihihih

2007-01-25 @ 11:00:44
Postat av: Josefin

Fredrika behöver väl inte nya kläder. hon köper ju jämt haha:D

2007-01-25 @ 11:01:03
Postat av: fred

jag håller med josefin ;)

2007-01-25 @ 14:19:09
Postat av: eyeline

haha i should have known.
sant,freddie har jämt kläder
för mycket kläder
men det är bra å stasha oxå C:

2007-01-27 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback