impossible

jag har kommit fram till en sak.
samhällskunskap c suger - och är fullkomligt omöjligt.
jag har suttit och försökt skriva min tenta om rättvisa sedan halv tolv imorse.
och jag har lyckats få ner liiiite likheter o skillnader mellan John Rawls och Robert Nozicks tankar.
sen har jag bara sju frågor kvar. joy!

fy fan. ibland känner jag bara för att gråta. jag klarar inte av det här. det är för svårt. Anneli har faktiskt för höga krav på våran klass. VI ÄR INTE SÅ SMARTA SOM VI SER UT!

jag funderar på att säga till henne på måndag att jag inte klarar av det här. Be och böna på mina bara knän att jag får någon lättare uppgift så jag kan klara kursen.
Hur kan samhällskunskap C och B vara såå olika?
Hela b-kursen gick skitbra! Slutade tyvärr på ett vg, men ett starkt ett sa hon. Och jag hade tydligen goda chanser att få ett mvg i c kursen.
hahaha tjena



nu ska jag strunta i den här jävla uppgiften ett tag, baka en sockerkaka och sätta mig framför teven och tycka oerhört synd om mig själv. hejdå

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha jag känner igen det där! fyfan vad samhällskunskap är tråkigt. eller vi hade en rolig kurs där, i tvåan..
jag kämpar med svenska nu. Mary Shelley och edgar allan poe perhaps? lite "vad är romantikens ideal på skräck?" haha. det är kul men skitsvårt! jag är två veckor efter haha.
men hang on vi slutar snart baby!
då blire fest, krogen och roskilde! :D

2007-02-27 @ 19:13:47
Postat av: ev

vi kan tycka synd om varandra,jag funderar på att gömmamig i ett halvår tills jag ser bra utigen(syftar på mitt hår)

Postat av: ev

AHaHAHahHAa jag höll på att dö av skartt när jag såg alla din ainlägg! hAHAHAHAHhaa gud såkul
jaaa jag bangar inte på sockerkakassmet!!!
jag kan baka min goda kladdkaka med nougat på också:D tjockiskväll eller vadå:D
och rom? menar du fiskägg eller sprit:P

jag vet hurjag ska gömma mitt hår, jag ska a sjal på mig 24H om dygnet*nöjd*

btw, maria, kim & Du(så klart)! only me alone, lalala bjrön sa "krama en kudde" ddet fick mig att känna mig ännu mer ensam, usch, HAHA ska aldrig göra dte igen:P

2007-03-02 @ 13:47:01
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: ev

jag trode du skulle ha din tjejkväll nästra helg

2007-03-04 @ 14:26:10
URL: http://popdott.blogg.se
Postat av: Maria

jo men det är bättre. jag tycker bara det är så synd att det inte blev nån svullo/myskväll för oss igår, hade varit underbart. men kan vi inte ta det nästa helg? jag ska inte gå ut på ett tag. du kan baka och jag kan baka så svullar vi upp allt maha ;P
elias var verkligen guld värd igår. kom och mötte mig direkt och ringde pappa direkt och pratade med honom. MODIGT! I'm proud.
sen har vi lagat fancy-dinner ikväll som blev god som restaurangmat! han är bra han. nu sitter vi och pluggar och sådär =)
pappa ringde ikväll så jag ska åka hem imorrn och byta kläder. sen får vi se om jag sover hemma imorrn..
men det känns bra att du bryr dig =)

2007-03-04 @ 21:32:28
Postat av: Maria

jo men det är bättre. jag tycker bara det är så synd att det inte blev nån svullo/myskväll för oss igår, hade varit underbart. men kan vi inte ta det nästa helg? jag ska inte gå ut på ett tag. du kan baka och jag kan baka så svullar vi upp allt maha ;P
elias var verkligen guld värd igår. kom och mötte mig direkt och ringde pappa direkt och pratade med honom. MODIGT! I'm proud.
sen har vi lagat fancy-dinner ikväll som blev god som restaurangmat! han är bra han. nu sitter vi och pluggar och sådär =)
pappa ringde ikväll så jag ska åka hem imorrn och byta kläder. sen får vi se om jag sover hemma imorrn..
men det känns bra att du bryr dig =)

2007-03-04 @ 21:32:44
Postat av: Maria

gillar att jag skickade två likadana haha

2007-03-04 @ 21:34:48
Postat av: Maria

nää jag tror inte det. måste verkligen spara pengar. mamma och pappa vill ju inte köpa typ, bananer och grejer till mig så jag får köpa det själv. sen när jag är hos elias så måste jag lägga ut massa själv också. men jag fattar inte vad de håller på med alltså..
men vart ska ni då? lördag blir super! ;p
haha nä jag såg faktiskt inte det. gashagash.

2007-03-05 @ 18:11:46
Postat av: ev

jagveeet'
love love T + F = sant

2007-03-05 @ 20:16:14
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback