I´m still standing

idag har varit en bra dag :) även fast det inte hänt så mycket så har jag varit glad hela dagen :) skön känsla o inte vakna av att vara irriterad faktiskt :P Annars brukar jag vara rätt aggro när adam eller frida väcker mig med gitarrer/mobil läten/tangentbordsknappningar osv.
Men imorse gick jag bara upp o var morgontrevlig! Kvart över 10!
är inte det värt en applåd? :D

Samira kom hit vid sju för att titta på melodifestivalen tillsammans med mig! Jag måste säga att jag är överlycklig att jag äntligen hittat en person som brinner för melodifestivalen lika mycket som jag!
Alla mina andra vänner är skitdåliga! förlåt haha - men det är ni verkligen tjejer ^^
Ni kan inte ens låtsas att ni gillar det! i vissa fall händer det att dom tillochmed somnar framför typ... Carola! (jossan).. och det är ju bara förbjudet ;)

Så när hon kom åt hon middag tillsammans med min familj (dom tyckte du var jättemysig Samira!) och Samira började snacka skvaller med min mamma direkt. Jag har aldrig hört något liknande! Det var som o snacka med Carolina Gynning typ! Båda pratade i mun på varandra om helt onödiga o fjantiga saker som om att Pernilla Wahlgrens föredetta man som misshandlade henne var en av bakgrundsdansarna på hennes framträdande av Picadilly Cirkus i melodifestivalen för X antal år sedan, tillsammans med hans bror. Och hans andra bror är gift med Charlotte Perelli (Förut Nilsson) och blajblajblaj!
jag har aldrig hört något liknande...

för övrigt är det en total skandal att Anna Book och Tommy Nilsson gick vidare till finalen i Globen.. USCH



Nu ska jag nog iallafall snart gå o sova :P jag är något så sjukt trött just nu : )
jag funderar också lite lätt på o passa på o stjäla bilen när mamma sover imorgon o pila ner till friskis o träna lite... det kan behövas känner jag! :)

Puss o godnatt


♥  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback