transition

igår hade jag, colby och en LCC ett möte för att skriva på lite papper nu när jag ska byta familj och allt. Så nu är allt på G. Imorgon åker familjen till Lake Tahoe och jag är ledig i en vecka. Rätt skönt ändå. Jag ska se till o träna, säga upp mitt gymmedlemsskap på YMCA och typ hänga med Viki och hennes familj. Förresten så ringde Viki för typ fem minuter och sa att familjen borta i Castro inte var intresserade av en au pair. Tydligen hade de inte plats i huset, eller så ville de inte att en au pair skulle bo hos dem. Det kan jag ju förstå, men det är inte utan att jag blir lite besviken ändå. Det hade varit så härligt att bo nära Viki och Sandra... men hursomhelst. Nu är det bara att vänta på att cultural care hittar någon ny familj till mig. Förhoppningsvis får jag stanna i San Francisco, men det är aldrig en garanti. Det är inte ens säkert att jag får stanna i Kalifornien. Men herregud, det hoppas jag verkligen. Jag har ingen lust att flytta nånstans kallt. Förstå hur mycket nya kläder jag måste köpa??
Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback