tila tequilafinal + ny familj?


igårkväll tog jag min lilla 12åriga volvo och åkte hem till Viki för o se A Shot at Love with Tila Tequila finalen. Ni vet antagligen inte vad den realityserien handlar om så - en snabbförklaring:

Tila Tequila har skapat sig ett namn inom hollywood genom att skaffa 2 miljoner vänner på MySpace (WAOW vem bryr sig?) plus att hon tydligen är jättesnygg. Sen nu på senare dagar håller hon på med "musik". skriver egen "musik" och gör "musikvideos".

Här kan ni se hennes första "låt":
http://www.youtube.com/watch?v=AUxviLaRCWU
personligen tycker jag det är oacceptabelt att kalla den där skiten musik.

hursomhelst så är iallafall hennes realityshow A shot at love with Tila Tequila väldigt underhållande. Tila Tequila träffade 16 män och 16 kvinnor för att hitta kärleken. Och hon släppte bomben att hon var bisexuell. vilket är så ointressant så jag vill spy - men de lesbiska tjejerna och de avundsjuka skrämda männen gör det iallafall roligt att titta på. Så under de senaste veckorna har jag följt den där serien som en hök. Och igår var finalen. Jag tycker hon valde fel person! Hon borde ha valt den andra. Inte för att det var något fel på den som vann, jag tyckte bara att den andre skulle vara bättre för henne. anywho, Viki höll med mig om att den andre skulle ha vunnit.

När jag kom igår så hade Viki, Kiran och Yasmin (hennes värdbarn) en playdate med en pojke som heter Joshua och hans barnvakt. Viki hade berättat om min situation för Joshuas barnvakt och hon och jag pratade lite. Tydligen ska hon sluta som barnvakt i den familjen för att starta ett eget företag och tänkte kanske att jag kunde jobba hos dem. jag kan knappt bärga mig. Det vore helt perfekt om jag kunde jobba för dem! anledningar:
1. Bara ett barn att ta hand om
2. Bor nära både Viki och Sandra!
3. Tillgång till bil
4. Nära till gym
5. Bra arbetsschema
6. Tydligen (enligt Cat) jättemysiga värdföräldrar.

Jag ska försöka att inte ha så höga förhoppningar, men det är svårt att undgå hur perfekt det vore. Jag,Viki och Sandra kunde ses på dagarna, gå till gymet tillsammans, gå i skolan tillsammans, ha playdates med barnen - ALLT. jag skulle slippa vara ensam hela dagarna. Det vore perfekt! Jag hoppas Cat lyckas övertala föräldrarna att gå med i Cultural Care! Hoppas att de ringer.

Idag var jag, Viki, Kiran och Jackie på San Francisco Zoo. Det var jättemysigt. Skönt för en gångs skull att inte gå där ensam med Jackie. Nu hade han någon att springa runt och leka med, och jag och Viki kunde gå och prata. Jackie var helt slut efter vårt besök på Zoo så han somnade i bilen. D&G - down and gone som vi kallar det. När jag lyfte honom ur bilen mumlade han i sömnen "can i have pasta?". haha lillkillen älskar pasta. han får det till lunch typ varje dag :P
Nu sitter jag i min säng  och väntar på att han ska vakna eller att tvätten ska bli klar.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback