P.S I love you


jag och amanda har slängt runt inne i stan heeela dagen idag. letat leksaker och sprungit runt. jag vill inte ens räkna ut hur mycket jag la ut på julklappar till barnen här. usch.leksaker är dyra grejjer,
har lämnat in bilder på framkallning också så att jag kan göra ett fotoalbum till familjen innan jag åker. det är asbilligt! att framkalla 177 bilder kostade 26 dollar. (ungefär 150 spänn!) jösses.
 
vi bestämde oss lite spontant för o gå på bio, och det stod emellan två filmer:
August Rush och P.S I love you. Det blev P.S I love you eftersom August Rush inte visades på just den bion. Men fy vad glad jag är att vi gick o såg den. gud så bra den var. jag och amanda satt typ tårögda under hela filmen. den var så hemsk. men samtidigt så söt. så.. fin. seriöst, när den kommer till Sverige, ni måste gå och se den. jag är mållös.

Mötte förresten min bög idag! På tåget! han var asgullig! :D sa att håret såg jättebra ut och gav mig en jättemysig kram. Jag ska haffa honom när jag åker in till salongen och betalar resten.

herregud, nu måste jag ju sova. klockan är fyra på natten. jestanemig. God jul på er därhemma förresten. klockan är ju ett nu. snart får ni öppna julklappar :) wiie. jag måste vänta tills morgonen den 25e! (det är FEL!) men hursomhelst. nu = bingen.

Puss o gonatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej tjejen!
Jag sag Ps I love you i lordags, visst var den underbar o sorglig pa samma gang. Men du August Rush maste du se! For den ar minst lika underbar om inte annu battre! Jonathan Rhys Meyers is so damn hot! Sa du maste se den!!!
Hoppas att julen for dig varit bra pa andra sidan ;)
Ha de gott vannen!
puss o kram

Postat av: Anonym

God Jul på dig oxå gumman!!
moster och Olle

2007-12-25 @ 14:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback