haha snälla!

hahaha jag läste just på TV4.se att Idols flickfavorite Erik, Danny och det här årets favvo Mattias ska starta ett pojkband! Dem ska heta EMD! alltså... allow me to:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

det där kommer ju vara överspelat inom ett par månader. man kunde rösta på tv4.se om de tror att EMD kommer bli:
1. större än backstreet boys
2. nej det är glömt innan nyår
3. vem bryr sig?

hah - vem bryr sig? Behöver världen verkligen ett nytt pojkband? Kan de inte bara acceptera att de har haft sina 15 minutes of fame och fortsätta till sina vanliga liv? jösses. kan bara tänka mig smörlåtarna som kommer. blä


jag har laddat ner Spiderman 3. satt o kollade på den igårkväll. men så blev jag för trött och somnade. Men jag ska nog se klart filmen sen. Det jag såg var iallafall okej, Den var inte direkt wow men okej. Det var lite för mycket hej-vi-ska-försöka-vara-roliga när det egentligen inte ska vara så. eller.. så tycker jag iaf.

för ungefär en timme sen kom Colby in i mitt rum och berättade för mig att India ska ha ett HolidayParty i skolan och vill att jag ska gå dit. Så idag hinner jag inte träna och får ingen sovmorgon.. bajs. aja. Jag fick mina pengar också, så nu har jag allt hon var skyldig mig. skönt. och idag ska jag förska baka lussebullar :)
men nu ska jag duscha!
puss

Kommentarer
Postat av: Pelle

Pojkband

Postat av: evev

haha vet du vad jag tyckte var kul? jag läste det där om pojkbandet på i mtreo, fast då hette killarna "marcus, daniel och erik" HAHA skribenten vet inte ens vilka som rä vilka, dom rä så jöävla lika allihopa XD det kallar jag humor

2007-12-14 @ 19:15:35
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback