arizmendi

gårkvällen var fruktansvärd. förutom sushin (den var fantastisk). Jag och Amanda åkte till Union och Van Ness för o träffa Steffani och vi hittade en pytteliten sushirestaurang (precis bredvid en bar där det var fullt med fulla tomtar). Våran servitör var lite lustig. Han var nog bög. Han var trevlig. Jag älskar bögar. Är fortfarande på jakt efter den perfekta bögen. Skulle vilja ha Miguel från hårsalongen. Han var såå mysig!! Alldeles för tajta byxor och läspade gjorde han också. jag förstod inte ett jota av vad han sa. haha

Så, efter vi ätit upp sushin gick vi ut för o haffa en taxi. Vi åkte till ett uteställe som heter Suite one8one. Deras hemsida såg ascool ut så jag hade förväntat mig aningens bättre område. Det fanns inte ens nån skylt om var klubben låg. Men det var vakter där och folk utanför. Vi visade våra leg och vakthelvetet var inget spån utan lyckades fatta att vi inte var 21. jävla skit. så vi kom inte in. Ruby Skye låg i närheten så vi tänkte att vi kunde gå dit. (vi har ju kommit in där förut). Så vi traskade dit. När vi var utanför så såg vi att det var ingen kö. Det var typ inga där. Så det är nog ingen idé att ens försöka. När vakterna har tid att kolla legen så ger dem sig själva tid att räkna ut hur gammal man är. så. skit igen. Vi gick vidare till Starbucks. Amanda ringde en kille som hon träffade förra helgen, och han sa att han skulle fixa in oss på ett ställe som låg på Market and 7th. "Mr Smith" eller nåt. Så vi satt på Starbucks och väntade på att han skulle ringa, och blev så avtaggade som man bara kan bli. Så ringer han och säger att vi kan komma. Vi går ner på Market (som typ är den största gatan i San Francisco) och när vi gått från 4th avenue till typ 5th så blir det bara mer och mer skumt område. Ju närmare 7th vi kommer, desto obehagligare kändes det. Det var massor med uteliggare och (förlåt, jag VET att jag låter jätterasistisk) mörkhyade. (Jag är livrädd sen Amanda blev rånad den där dagen på tåget. jag är skitnojjig).
hursomhelst. Vi blev visslade på och alla typ stirrade. En mörk tjej sa "hey there white girls" och jag kände verkligen att vi borde inte vara här. Jag började seriöst bli rädd, så jag sa till Amanda att jag tänkte inte gå in på den där klubben. Amanda ville träffa den där killen så jag förstår att hon blev besviken. Nästa gång får de helt enkelt träffas på ett lite säkrare ställe. Så vi gick ner i munin (tunnelbana typ) och åkte hem till mig.

Väl på tåget så ser vi en kille som vi känner igen. Lång, kort hår, ganska söt. Han är tillsammans med en annan kille och en tjej. Så vi sitter och funderar på hur vi känner igen honom, var vi har sett honom förut. Så kom Amanda på att det var ju den australienska killen vi hade sett på samma tåg för några veckor sen! Fast vi hade aldrig pratat med honom. Vi hörde hans underbara accent när han pratade i mobilen med någon. Så vi satt där o snackade lite om honom och allt annat. Lyssnade på Spice Girls bland annat. Helt plötsligt kommer den här killen fram till oss och frågar "Förlåt, men det driver mig till vansinne  - jag kan inte komma på vilket språk ni pratar. Var är ni ifrån?"
Hahah så vi börjar snacka lite om vad han gör här, och vad vi gör här. Sen byter vi telefonnummer och ska ses o festa tillsammans nån gång. Bra lustigt ändå. Tänk att jag o Amanda är så snygga :)

Amanda har frusit hela natten här stackarn. Även fast hon sov i mjukisbyxor, tjocktröja, strumpor och ett täcke o en filt. Plus att värmeblåsaren har varit på :) haha. tänk vad JAG frös när jag inte hade någon värmeblåsare eller filt ;P
Nu ska vi iallafall till Arizmendi på 9th avenue och äta frukost :) Scones o kaffe. åh
"fan vad sjukt att det är julafton imorgon" klämde Amanda nyss ur sig. Shit. Måste handla julklappar till barnen idag.

"Jag hatar det här jävla landet. Alla är tjocka och fula och vi får inte dricka!!"
 - en arg Elin kring 11snåret när vi blivit nekade två ställen för att vi inte är 21.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon får du öppna pakeeet! :D Vilken tid är du inne på msn/skype så jag får säga god jul? :)

Postat av: Bimbo Boy

Jag kan vara din bög. ;)

2008-03-21 @ 18:09:44
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback