åh. nääe

bajs.
så känner jag idag. jag vet inte vad jag vill! jag kan inte bestämma mig hur jag känner. jag kan inte bestämma mig om jag blir glad eller ledsen när Colby säger vad hon säger. Jag vet inte om jag vill stanna här. fan
Min LCC pratade om en familj inne i stan vid Ghirardelli Square med två tvillingtjejer på två år. Jag är lite sugen på dom. Roligt ändå att jag är mest spänd på att hitta en familj med värdföräldrar jag känner mig bekväm i. det är så obeskrivligt viktigt.
skit. vilken nitlott jag fick ändå. Jag som trodde jag hade tur.


(JÄVLA DATOR HELVETE! Malin, du vet hur jag irriterade ihjäl mig på att markören på Work på din dator flyttade sig VARANNAN minut när man skrev? Och du sa att jag kom åt en knapp? Nu gör min dator också det - och jag svär på att jag inte kommer åt någon knapp. Jag skriver typ så försiktigt som jag kan och det händer ändå. och det driver mig till vansinne. GAH)



funderar starkt på o gå till Andronico´s o köpa Nerds. jag är så sugen så jag dör.


Kommentarer
Postat av: ann persson

hej du där borta!
synd ang familjen. hoppas att du får en klart bättre. mormor, morfar o olle hälsar.
kram moster

Postat av: thomas

jag tycker du ska testa tvillingtjejerna! hos bajsmamman går ditt humör ju upp och ner, hos en annan familj kanske du är glad hela tiden? kan du inte träffa dom innan du bestämmer dig iaf? prata lite i så och se ifall det kanske skulle kunna bli bättre där?

det är inget fel på min dator, men det verkar va det på din :p

2007-12-04 @ 23:05:33
URL: http://msk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback