Gran Canaria

hej hopp!
tankte bara skriva ett litet kort inlagg o saga hej till alla kara vanner!
"hejhej"!

(fridas stubb-ben sticks - sjukt irri)

Imorgon ska vi ut med bat o halsa pa delfinerna
(400 kronor kostar en heldag pa en jakla bat. det ar itne vart det! kan typ kopa en snygg klanning pa Zara for dom pengarna! GAH)
- men frida tycker att elin ska se hur dagen ser ut innan hon borjar klaga (POSITIV) //frida , GLAD lillasyster (??)

och adam ger fan i vilketsom!! /adam (sliten lillebror)

orka vara positiv nar man ser ut som en jakla krafta overallt. JAG HAR ONT! och nu ska jag ga!

hejdaaa

Kommentarer
Postat av: ev

haha att du går in på den dator ändå

JAG S AJU ATT DU SKULL BRÄNNA DIG
*vem hade rätt??*
tack för kortet! har inte fått dte än, dte lrä vällkomma lagom till studenten;)
jag pluggar, känns kul!
ochjag vill till baba sonic ikväll meningen villh änka (har bara fårgat amria typ höhö)

Postat av: Mria

men SOLKRÄME förfasn kvinna! "jakla bat" haha
du kan ju inte komma hem som en tomatkärrin' ;P
nä men hoppas du har det kul och varmt och kom hem brun nu! ;o

2007-04-12 @ 13:42:41
URL: http://riphertoshreds.blogg.se
Postat av: Mrrria

kunde inte ändra till lördagen tyvärr för mams och paps skulle komma hem idag :( men annars hade jag gjort det.
skivan på onsdag ju! du måste hämta din biljett och så. vad ska du vara btw? :P

2007-04-15 @ 21:20:55
Postat av: ev

i knooow madde

2007-04-19 @ 22:29:29
URL: http://popdott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback