skolk

man kan ju kalla det skolk - sen kan man göra som jag: kalla det sovmorgon
sovmorgon till klockan tre. sovmorgon över 3 lektioner.

äh - allt man gör är ändå bara att skriva dumma utvärderingar o sen få håltimme i 18 timmar. då kan man likagärna sova tycker jag.

igår var jag o julhandlade! hittade paket till adam, ann&olle (moster+pojkvän), pappa, och en gemensam present till mamma o pappa :)
vad jag har kvar:
- byta adams present (kostade 400 spänn- hur fan tänkte jag?)
- kolla ifall pappas ursprungligen tänkta present har kommit in - isåfall byta den jag har köpt
- köpa något fint till mamma
- köpa något fint till frida
- betala mormor o morfars present som mamma köpt
- betala kusinernas presenter som mamma ska köpa
- köpa present till någon i klassen (secret santa - rätt onödigt att man gör det egentligen. man köper bara skitgrejjer och man får bara skitgrejjer)

nu ska jag ta o klä på mig och åka till centrum o handla lite

tjöss


Kommentarer
Postat av: Lantzi

Styrketår?

Postat av: Sophia

köp en packet knäckebröd till secret santa - såntdär enormt, runt. Alla kommer såå vilja ha det!

2006-12-19 @ 20:38:46
URL: http://kaandy.wordpress.se
Postat av: ev

tegeeel

2006-12-20 @ 13:15:47
Postat av: eye

styrketååååren

2007-01-08 @ 10:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback