one day til christmas

det kom en idiotgubbe i min kassa igår. ända sig jag började jobba där har alla sagt åt mig att det kommer komma idioter o börja skälla på dig, och det bästa du kan göra är lixom att säga förlåt - även om du inte gjort något fel. men gubben igår gick bara inte att vara trevlig mot. han började skrika åt mig att jag var dum i huvet som tog 140 kronor betalt för ett paket batterier. jag sa lixom att det står så i datorn - jag kan inte göra mycket åt det. och han bara fortsatte att slänga elaka kommentarer - personliga kommentarer om att jag var dum i huvet, och att någon spärr måste jag väl ändå ha i huvet som säger att ett paket batterier inte kan kosta 140 spänn, och att jag antagligen var dum i huvet eftersom jag jobbade i kassan och har ingen utbildning för vanligt vett. han var så himla elak.
han vände sig om för att kolla på batterihyllan vad det stod där, och han konstaterade skitsurt till mig att det var uppladdningsbara batterier som kostade 140 spänn och det var verkligen inte såna han skulle ha.... jaha okej, så nu det var mitt fel att han inte kan läsa?
jag blev så jävla arg så när han skulle betala för dom riktiga batterierna sa jag surt att det iallafall inte är mitt huvud det är fel på.
sen gick han tjurigt därifrån - jag var helt skakig.



ska åka till centrum snart o handla det sista inför imorgon.

jättejättejättestort grattis till Bea och Jossan som har tagit sina körkort nu! :) jag förstår verkligen deras lättade känslor :) man typ flyger iväg när man fått reda på att man har klarat det :) hah
en annan ringde ju evi o grät.....

Kommentarer
Postat av: Lantzi

Psyko gubbe! You poor thing

GOD JUL påre :)

Postat av: Sophia

nahh! Sånna där alltså, men ta inte åt dig! Du vet ju bäst egentligen, gubbar ÄR idioter - var lite smygelak tillbaka ;)

2006-12-24 @ 22:58:30
URL: http://kaandy.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback