just another day

min dag:

10:00 - vaknar

11:00 - äter en nyttig frukost! två mackor med keso.

11:15 - skriver klart psykologirestuppgifterna i utvecklingspsykologi och differentiell psykologi

13:00 - tycker att jag har varit duktig med skolarbetet - anser att jag förtjänar en timme framför tv:n.

13:01 - mamma säger nej. "du måste plugga". säger att jag redan är klar med skolarbetet (ljuger - är jag inte alls det). mamma säger att jag kan städa rummet...

13:05 - börjar städa

14:00 - Malin ringer och säger att hon är trött, och tycker att vi struntar i o filma idag. jag håller med.. (hade ändå typ glömt det litegranna)

14:30 - är KLAR med städningen. Mitt rum ser inte längre ut som ett slagfält!
              NU förtjänar jag att få dega framför tv:n tycker jag.

14:31 -  mamma håller inte med. "om du hänger med pappa o springer så lovar jag att du får dega sen"
           
14:40 - pappa och jag ger oss ut i spåret med femton plagg av kläder, samt två hundar som springer  
             kors o tvärs mellan våra ben.

15:30 - kommer tillbaka från spåret. Det blev 5 km.

15:40 - duschar

16:00 - slänger mig i soffan

16:01 - 00:30 - superdegar i soffan framför tv:n


jag gillar verkligen att jag har varit utanför mitt hus en sketen gång i helgen... förutom när jag skjutsade adam till bowlinghallen igår.




dagens tillbakablick - träna! WOW

dagens idag - Såg High Fidelity. Kan inte hjälpa det - jag är kär i John Cusack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback