ååh irritation! <3

jag har fått nackspärr. tror jag. det gör så ont. jag har för tunga väskor, för mycket böcker = för mycket plugg! jag tänkte begära massage av mamma men nu är jag sur på henne. sjukt irriterade att hon ska bli sur på mig hela tiden. alldeles nyss när jag kom hem från skolan, så gav jag min nyckelknippa till kasper (han gillar att ha något i munnen) medans jag tog av mig ytterkläderna. så börjar mamma skrika om att han tuggar sönder mitt skol-leg, så jag bad henne att ta bort det från honom. Det hade gått sönder lite i kanten, men magnetremsan klarade sig så det var lugnt. Men mamma fick typ damp. hon blev skitsur för att jag är så oansvarig. ååh hata det ordet. jämt får man höra att man är oansvarig.
alright, jag är inte ett städ-och tjatfreak som hon är - SO SUE ME!
jag blir galen alltså.


sen blir jag irriterad som fan på äckel-hustekniker-jonas thorzen! (jobbar i min skola). jag o jonte stannade kvar i skolan idag (jag pluggade, han väntade på köpa-godis-sällskap), sen hittade vi en grej som hade gått sönder från en stol, så vi sparkade den på golvet för att se vem som kunde sparka den längst (jag vann förstås). så kommer den här äckliga bittra fula jävla jonas o börjar gnälla!! han typ "vad fan håller ni på med? sparka på skolans saker??" (OKEJ det var en sak som hade gått sönder och heeelt onödig för att stolen ska fungeraaaa) "men det förstår ni väl att ni inte får göra såhär? det skitar ju ned på väggarna när den här träffar där. gör ni såhär hemma också eller?? gnäällgnäälllgnääll"
ALLTSÅ ORKA! för det första: han är allmänt hatad i skolan, han är bitter, han har ölmage, (han har alltid sina beiga byxor och en äcklig grön t-shirt till) och han är ful! orka vara elak också! han är ändå redan så jävla hatad! smart taktik grabben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback