thinking of committing some dreadful crime

ska iväg o jobba på bygma om en kvart. eller jag börjar jobba om en timme, men bussen går 20 över typ.
provjobba på såstaholm ska jag göra på fredag också. lite läskig var hon allt i telefon när hon sa
"ta med dig svarta strumpor och svarta skor. Resten står vi för. Inga höga klackar. För då slår jag ihjäl dig *skratt* ".

Jag vet inte.. tycker nog inte vi har kommit in i den relationen där man kan skämta om att döda varandra riktigt än. otäckt.
Linda ska iallafall tydligen jobba på fredag så det blir ju kul. Då kan jag
1. träffa henne för första gången på mer än ett år
2. Umgås med henne hela dagen
3. Svansa efter henne som en liten kattunge medans jag lär mig jobbet.

åh. jag hatar att provjobba. Kan det inte bara vara som i Matrix där som sätter in ett chip i hjärnan med ett program så VIPS har man lärt sig grejjerna? Det vore ju assmidigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha hjälp otäck chef.

min gamla chef tyckte jag skulle skaffa ett usb-minne till min hjärna. han var också rätt otäck..

2008-10-04 @ 12:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback