fix me

lyssnar på Fix You med Coldplay. Får verkligen aldrig nog av den här låten. den är så ändlöst vacker.
likadant med The Scientist. Får inte nog på den heller.
ska iväg på arbetsintervju på Såstaholm om ungefär en timme. är inte nervös alls faktiskt. Marianne lät trevlig över telefon, och jag är så pass självsäker på mig själv att jag är övertygad att hon kommer tycka om mig. plus att Gugge har sagt att de är i desperat behov av personal.
så - here I come. typ.
jag undrar litegrann om man ska ha med sig sitt CV o betyg o såna grejjer. i vilket fall jag isåfall är körd eftersom jag inte kan skriva ut mina. aja. kan nog snacka mig ur den situationen om den skulle uppstå.

ska in till stan o träffa Evi sen. Ser fram emot det. känner för att prata.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hur gick det med intervjun??

2008-09-24 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback