alltså.. orättvist

jag är så uttråkad! hur kan man vara mer uttråkad än vad jag var under de 7 månaderna i santa rosa? orättvist sverige!
jag kan tala om för er hur uttråkad jag är:
1. jag plockade ur diskmaskinen. (men så hade jag sönder ett glas och var tvungen att ta fram dammsugaren)
2. jag tänkte att när jag ändå har dammsugaren framme så kan jag väl dammsuga lite? så jag dammsög hela köket, matrummet, vardagsrummet och hallen.

åh. jag hatar att vara uttråkad. jag hatar det verkligen. och jag måste hitta en "goodgirl-bild" på mig själv så jag kan klistra in den i mitt cv o hitta nåt jävla jobb snart. bara det att det finns ingen goodgirl-bild på mig så jag är screwed. och jag kan inte ta en heller för batteriet på min kamera är död. och jag kan inte ladda den heller för sladden funkar inte i sverige eftersom den är köpt i usa. och om jag mot förmodan skulle kunna ladda kameran så kan jag ändå inte få in bilderna i datorn för min dumma kamerasladd är borta! (alltså, det är ju nästan ironiskt nu.)

undrar om det är Idol ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback