onsdag

så. nu var den här dagen över. en dag mindre kvar tills jag åker hem!
se? det positiva funkar! just to keep it up for another....90 days or so. all in a barrel.
nu vet jag vem som vann Top Model och vilka två som är i finalen på American Idol. But i wont tell you.. noo

jag tog mig faktiskt i kragen efter jobbet idag o åkte o tränade. det kändes jättebra. sen kom jag hem o åt sushi.
det kändes ännu bättre. sen blev jag sugen på glass men åt en apelsin istället. det kändes bäst.
I am best.

Min arbetsdag var inte alltför jobbig idag förresten. Började klockan 8 för att hjälpa till vid frukosten. Klockan 9 skjutsade Julie Colin till preschool och jag var hemma med Nathan. Mellan 10-11 var Julie hos doktorn. Hon åkte hemifrån 11.15 med Nathan till hans musicclass.
Efter music class hämtade Julie Colin från skolan och de var hemma klockan 1. Så jag gav Nathan lunch och satte på ett avsnitt av SuperWhy (Colins nya favoritprogram) sen sov de till 4. sen åkte de till swimclass och vips så var dagen slut. en väldigt skön dag. Så skulle jag vilja ha det varje dag.

jag ska jobba massa i helgen. Julie åker till Palo Alto tidigt på lördagmorgon och kommer hem på eftermiddagen på söndag. Men jag är inte bitter! Jag är glad! Det kommer bli kul!




okej, jag var lite ironisk där. men jag får faktiskt vara ironisk. jag måste få behålla min ironi.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag missade bade top model och american idol, men vet resultaten. Ar saaa nojd med antm vinnaren :D
Men vet du om det gar i repris och isf nar?

Postat av: Mikaela

Ah, fast jag tycker ju inte hon var sarskillt plus size haha. Jag raknar inte mig sjalv som pluz size men jag ar kortare och vager mer liksom.

Och i idol, jag taaal inte Cook! Har aldrig gillat han. Visst han sjunger ratt bra, men hans attityd stor mig. Han har ett sant belatet ansiktsuttryck och verkar sa arrogant.
Men han lar vinna.

2008-05-15 @ 20:03:56
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback