onsdag - check

tjillevippen. idag åkte Julie till Halfmoonbay för att kolla in ett hotell som hon kanske ska ha ett av sina events på. Så bortskämd hon blir där alltså. De bjuder på hotellrum, middagbuffé, frukostbuffé och lunchbuffé. De bjuder tillochmed på deras 160 dollar i timmenmassage. Ritz Carlton heter detta hotellet. morr.

hon är inte lite rolig hon. Med tanke på att jag jobbade hela förra veckan och hela helgen och hittills hela den här veckan utan något avbrott så var tanken att jag skulle vara ledig fram tills 2 idag när hon skulle åka. Men från i måndags har det ändrats varje dag:

"so, wednesday I´ll have you start at 2 when i leave to give you a little break"
"so, wednesday I´ll have you start at 1 before I leave."
"so, wednesday I actually have a conferencecall at 8.30 so I´m gonna need you a little then"
"so, tomorrow, I´ll have you during the conferencecall and then I´ll have you come with me when I bring Colin to school and then we´ll drive and get the rentalcare at my work and I´ll show you how to drive to Colins new swimclass"

det slutade med att jag började kl 8 och fick en timmes ledigt innan hon åkte. tack.

hahah Nathan sitter i mitt knä och är SÅ trött. Han nickar till hela tiden. hahaha askul, hans huvud är som en ballong som flyger runt. Nä nu ska jag nog ta o lägga honom. Colin sov inte heller så bra idag så han får gå o lägga sig om en halvtimme. Sen när American Idol vinnaren utses ska jag ringa Julie och antingen jubla eller gråta. beroende på vem som vinner.

Nä nu kommer Nathan ramla ur mitt knä snart. hahaha ni skulle se honom alltså. jätteroligt är det.

skriver lite mer ingående om min dag senare ikväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback