men gå ner då

uppe med tuppen idag. häärligt. Julie och Garrett åkte hemifrån tidigt så idag ska jag få jobba i nästan 10 timmar! jooy!
Nathan och jag sitter i köket o äter frukost. Han äter jordgubbar och jag tänkte snart gå o fixa lite gröt till mig själv.
Nathan vaknade 7.30, nu är klockan 9 och jag hör Colin uppe i sitt rum. Han håller på med sitt gnällande som jag h-a-t-a-r.
åh ni anar inte hur irriterande det är. Han gnäller sådär för han vill att jag ska komma och hämta honom. Snälla nån, om han är vaken får han väl dra sig ur sängen själv och komma ner?
Seriöst, han kan ligga i sin säng och gnälla bäst han vill, jag tänker inte gå upp och hämta honom. Vill han komma ner kan han bannemig komma ner själv.

seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback