klantoz

fan alltså. The Color Purple musikalen är på turne i USA och när den var i San Francisco så missade jag chansen att gå o se den. fanfanfan. jag vill verkligen se den!

jag kollade på hemsidan och deras turnedatum och just nu är de de sista föreställningarna fram till augusti på östkusten. Under mina två lediga veckor i sommar är de i Philadelphia, Pennsylvania.
Jag kollade flygbiljetter dit om jag bara skulle flyga över för dagen för o se den men det var pissdyrt! alltså herrejävlar. det kostade seriöst mer att flyga från San Francisco till Philadelphia än vad det gjorde för Malin att flyga från Stockholm till LA!.Vad är dealen med det?

jävla apa också. jag vill ju se den...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback