Grey´s flippin anatomy

två dagar tog det för mig att kolla igenom första säsongen av Grey´s Anatomy.. fast det varju bara 9 avsnitt så det tog egentligen bara ett par timmar uppdelat på två kvällar.
Nu är jag inne på sjunde avsnittet på andra säsongen och.. jag är helt hooked! jag kan inte sluta. jag är supertrött och vill egentligen sova men.. äh jag kan inte.
jag älskar lille george. han är så söt. jag älskar Yangs attityd. och så hatar jag McDreamy för att han är så jävla cp. men så älskar jag honom också för att han är så söt med sin elvisfrisyr. och sin krokiga lilla näsa. 
men allra mest älskar jag The Nazi. fan vad hon regerar.

klockan är kvart i ett. jag borde sova..

bara ett avsnitt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback