fredag.

julie ville att jag skulle jobba en timme idag när hon hade något conferencecall med jobbet. så jg skulle jobba från 12-1. men det slutade med att jag jobbade från 12-2. vilket var helt okej antar jag. bara det att jag hatar att hänga med colin själv. okej att leka med honom och nathan för då leker de också tillsammans och .. jag vet inte, på något sätt är det bara lättare. men att leka ensam med honom.. usch jag hatar det.
jag har också kommit på att Julie inte har någon pli alls på honom. jag har större pli på honom än vad hon har. faktiskt. likadant med nathan.nathan skriker typ jämt när han är med henne, men aldrig med mig. jag tror det är för att jag ignorerar honom. Inte så att om han gråter om han gjort sig illa att jag struntar i honom, självklart inte. utan mest, om vi sitter och äter och nathan börjar skrika helt plötsligt för uppmärksamhet så struntar jag helt enkelt i honom och tillslut så ger han sig.

som imorse tillexempel, eller ta varenda morgon för den delen: ungarna skriker som idioter. Colin gråter för ingenting. När Colin gråter utan anledning så säger jag till honom att sluta gråta och berätta vad som har hänt. Julie, hon tittar typ bara på honom och håller om honom. Jag håller också om honom men jag får honom iallafall att slut gråta så han inte väcker barnflickan som har jobbat 11 dagar i rad och gärna sover längre än till 7 för en gångs skull. jag ska spela in det någon gång. fy fan, jag vill kväva mig själv under min kudde så jag slipper höra det där jävla barnskriket. jag tackar iallafall min gud att det här inte är mitt liv. det är bara mitt liv tillfälligt. Julie är helt underbar men jag är glad att jag inte är gift med Garrett, har colin som son.... och bor i santa rosa.


hursomhelst. jag ska nog åka iväg mot gymet snart. sen blir det väl till att åka hem och... ja.. inte göra nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback