bara för att försöka demonstrera:

såhär låter han ungefär:

"äh"

"äh äh"

"..................... ääh"

"ÄH"

"MUÄÄÄÄÄÄH"




helt ärligt. jag tänker inte röra mig ur fläcken för att hämta honom. allvarligt. enda anledningen att han gnäller sådär är för att han är van vid att Julie kommer snabbt som satan. Själv står jag inte ut med det där jävla ljudet han ger från sig. Jag har lust o bara skrika håll käften och kom ner istället gnällunge. Men det är inapropriate tyvärr.

Jag hör verkligen på hans gnäll också att nu är det bara för att han vill att jag ska komma. Det handlar inte ens om att han kanske har haft en mardröm eller något sånt. Det handlar endast om att han vill ha uppmärksamhet. För jag vet - jag vet att om jag går upp dit och frågar honom varför han skriker så kommer han bara stirra på mig och typ säga "im thirsty" eller något.


Fuck it. Jag tänker inte gå upp dit.


Nu har han gått över till att skrika förövrigt. Charmigt. Verkligen jättecharmigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback