aj

brukar ni vakna av att ni är hungriga? att man inte kan ta djupa andetag för att magen sväller upp och gör så jävla ont? det brukar jag och det har jag nu. är jättehungrig men jag pallar inte gå ut i köket och hämta frukost. Julie är där med killarna och jag känner mig alltid så dum när jag går o hämtar frukost för att sen gå tillbaka till mitt rum för att vara osocial. Fast samtidigt vet jag att Julie förstår att jag vill ha min lediga tid för mig själv. Jag hjälper ju alltid till till det yttersta och hon har aldrig något att klaga på mig för, så jag vet att hon inte tar illa upp eller något. Men ändå, jag känner mig dum.
Jag kan gott vänta i 30 minuter till då jag börjar jobba.

jag har blivit bortskämd med Julies Grey´s Anatomy dvder. ha ha. nu har jag sett klart den 3e säsongen (som slutade jättesorligt!) och är ivrig att påbörja den 4e. Smart som jag är, började jag ladda ner avsnitt från 4e säsongen redan när jag hade påbörjat den 1a, så jag har 12 avsnitt nerladdade att hugga in på. Så imorse såg jag det första avsnittet, och när jag skulle börja det andra så var det det andra avsnittet från typ säsong 2 eller något.
gash. och jag kan ju inte börja kolla på avsnitt 3 om jag har missat avsnitt 2. så nu laddar jag ner avsnitt 2 från 4e säsongen men kommer inte hinna se det innan jag börjar jobba. attans. jag hoppas bara att det här är rätt avsnitt för är det inte det så kommer jag börja gråta.
Jag älskar Grey´s Anatomy. Fast, är det bara jag som irriterar mig på Meredith? Varför är hon så emotionally unstable?
2 % kvar på Limewire innan avsnittet är färdigladdat.

Nu är det helg igen också. Jag vet inte vad jag ska göra... Fia jobbar antagligen.
Igår tränade jag lite igen. Fast jag hängde med Julie och killarna när Colin hade swimclass så det blev bara 30 min. Men det kändes väldigt bra iallafall. Nu är jag igång igen. Ska dra dit ikväll också.
Markus berättade att om man vill gå ner i vikt så ska man sluta äta pasta, ris och potatis. Kolhydrater. fuck. jag som älskar pasta ris och potatis.
aja, jag ska prova det iallafall och se vad som händer. kan ju inte skada direkt.

Varför är aldrig Malin, Maria eller Evelina online på msn? kom igen nu.

Nu är avsnittet klart. ska kolla om det är från rätt säsong (snälla snälla snälla)
...............
ha ha. nix. jag laddade visst ner samma avsnitt som förut. det avsnittet som var fel. wtf.
apa

Kommentarer
Postat av: Fia

Heej. haha du ÄR besatt av dina tv-serier;)! Och ja, du får klara dig utan mig hela helgen för jag åker med familjen ikväll för att bo hos några vänner till dem uppåt längs kusten:) kommer hem söndagkväll.....Hoppas du hittar på nå skoj:)

2008-05-09 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback