åååååhvafaaan

jag är sjukt irriterad just nu. Klockan är 7 på morgonen och Julie har åkt till jobbet. Sen ska Garrett till jobbet och jag ska jobba. Men det är inte det jag är irriterad över. Jag är irriterad på att Garrett "måste" jobba hela jävla tiden. Nu är Julies mormor sjuk och hon måste åka ner till Palo Alto i helgen. När jag sa det till honom igår så fick han en såndär blick och jag fick en vibb av honom som jag får hela tiden. Han kan inte ta hand om sina barn. Igår gav han Colin salamiskivor till middag. SALAMISKIVOR! HALLÅ? Iallafall det första han sa var "oj... jag vet inte... eeh.. jag måste jobba... öh.. det måste vi lösa på något sätt... jag får fråga Julie om hon kan strunta i att åka.."
HALLÅ hennes mormor har cancer och har precis haft operation. Hon är helt ensam och jätteparanoid över att nån ska mörda henne pga alla droger hon får. NEJ, Julie kan inte strunta i det.
Så Julie tog med Colin in på mitt rum för en kvart sen och sa att hon skulle åka så han kunde hänga med mig här ett tag. Vilket är helt okej. Men så säger hon:
"he´s got a soggy diaper" och jag känner stanken av kiss.
HALLÅ? hon kunde väl för i helvete tagit av den innan hon lägger honom ner i min säng med nya lakan??! så jävla äckligt. sen berättar hon att Garrett antagligen måste jobba lite i helgen och hon måste verkligen ner till Palo Alto så "im gonna need you this weekend".
såhär har mitt schema den här veckan sett ut hittills och kommer se ut:

tisdag: 8-6
onsdag: 8-6
torsdag: 7-6
fredag (idag): 7-6
lördag: 8-5
söndag: 8-5
måndag:8-5
tisdag : ledigt (sa hon men det tvivlar jag starkt på)
onsdag: ledig fram till 6 då de åker till Vegas i 3 dar (tvivlar jag också starkt på)
torsdag: från när de vaknar tills när de går o lägger sig
fredag: från när de vaknar tills när de går o lägger sig
lördag: från när de vaknar tills när de går o lägger sig.
söndag: ledig (HOPPAS jag, annars säger jag fan upp mig)

och måndagen efter fortsätter min vecka som vanligt. Känns som om jag borde få lite mer än en dag ledigt? eller vad tycker ni?

jävla fanskap.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Elin!
Du far inte ens jobba mer an 10timmar om dagen! De ar inte ens tillatna att lamna dig over helgen ensam med bada barnen!!! Far du ens mer betalt? eller far du de sketna 157.03 i veckan!?
Du ar ju fan en slav i det dar huset!
Hoppas att du far lite tid over till att andas!
puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback