väntavänta va?

sibel? melodifestival? va? sen närdå? var hon bra?
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=sv-se&vid=9a941ab7-5d9d-4684-b047-aaaa77ec3c0c



jag såg ett klipp på galna kvinnor som sprang 350 meter högklackat i Amsterdam. tydligen en årlig tävling där. Man kan vinna 100.000 kronor om man vinner. Minimum på klacken är 9 centimeter. galna kvinnor, jag kan inte ens gå i 9 centimetersklackar.
kanske är nåt för dig Malin?
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=sv-se&vid=9a941ab7-5d9d-4684-b047-aaaa77ec3c0c

Kommentarer
Postat av: 9 cm

DU de hade ett sånt race i kungsträdgården nu i somras tror jag det var. Och man kunde vinna en jävla massa pengar om man sprang i högklackat. Tyvärr så fick jag reda på det efter att dem hade haft det, annars hade jag LÄTT varit med!! Jag vet minsann hur man springer i högklackat. Skulle fan träna här hemma för att känna efter det bästa paret. Dem jag fick av dig var jättesköna, hade dem ute på alla hjärtans dag med Sagar och traska i gamla stan bland kullerstenarna, och det gick galant utan det minsta ont!

Men tror iof jag skulle torska ändå i loppet eftersom jag inte pallar springa mer än tio meter. Bättre skulle va om du lärde dig gå i högklackat + att du är en jävel som springer på ett band eller vad du gör i 2 timmar. Galning :p

Jaja, om det kommer en till sån tävling här i sverige så ska jag vara med i alla fall! Och snart ses vi :D Känns jättekonstigt! Men ändå känns det som om det vore igår vi sågs. Skumt. Jag längtar så förbaskat mycket! Får skypa snart!!

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback