tång eller inte tång?

Elin: Hey Julie, do you guys have tongs I can borrow?
Julie: Tongs...?!
Elin: Yeah, for my extensions. I really need to take them out
Julie: But... I don´t understand how tongs can help with that...
Elin: I know, it´s weird. I can show you if you can get them for me. If you have some.. that is.
Julie: Sure, let me go get them
----
Julie: Here you go.
Elin: ??????????


detta hämtade Julie åt mig:          





                                                                                              



jag tänkte mig något mer i stil med detta:                    

tydligen betyder "tongs" mattång. den tången jag letade efter heter visst Pliers. Visste ju inte jag. Inte så konstigt att Julie undrade. Men Garrett hade pliers som tur var så jag har spenderat kvällen med att dra ut de resterande extensions i mitt hår. Och nu är allt ute. det är så skönt! mitt hår var helt tovigt och jättejätte slitet. Julie gav mig en inpackning och en plastmössa att ha på huvudet så nu ska jag sova med inpackningen i, i förhoppning att mitt hår har läkt tills imorgon.
Löshåret är SÅ äckligt. jag förstår inte hur vissa faktiskt sparar håret för att sätta in det igen senare... så fruktansvärt skabbigt. det håret jag drog ut för ett par dagar sen var inte tangled så det kunde jag lägga ut rakt. Det håret jag drog ur ikväll var helt ihoptrasslat så det ligger en hög med hår på mitt golv (som jag ska slänga efter jag skrivit klart det här inlägget). Superäckligt. Jag ska boka klipptid tills nästa helg. Min lugg är alldeles för lång. om jag har den nersläppt går den typ en centimeter nedanför mina ögon. jag ser ut som Kasper när han är nybadad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få se en bild före och efter klippning så vi kan jämföra med Kasper?
Nästa lördag ska grabbarna på inskolning hos Lotta inför USA resan då de ska vara "instängda" i två veckor....mattes pojkar:((

2008-03-02 @ 15:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback