nyfriserad och nyfriterad

familjen är påväg ut med barnen, jag har ätit min frukost och sovit länge, och nu ska jag gå ut och lägga mig i solen. det går inte att beskriva hur skönt det är. Varmt och vindstilla. med en bra bok och gärna lite musik. och massa massa vatten.
igår efter frisörtiden kom Fia hit och vi låg ute o solade innan jag skulle börja jobba halv fyra. Julie och Garrett gick ut och åt middag med sina vänner Carla och Eric. hahah Eric ser bra ut. Okej - han är gammal, men jag kan tänka mig hur han såg ut när han var 20. mums. Garrett med.
men gud, sluta tända på gamla män. usch

Colin var så duktig igår! Han vad söt, mysig och bara så duktig. Han åt all middag, han var lugn, han bråkade inget när han skulle gå o sova. Han var bara så rar. Vid middagen så frågade jag honom om han kunde berätta för Fia vilken låt han kan lite på svenska. Och han började sjunga:
"blinka lilla stjarna dää". Det var så himla gulligt! både jag och Fia stirrade på honom o ba: WAOW! Jag trodde inte han kunde SÅ mycket. Jag trodde han bara skulle säga att jag brukar sjunga twinkle twinkle fast på svenska. Men han hade LÄRT sig också. Så stolt jag blev då.

nu ska jag slira på mig min lilla bikini och gå ut o lägga mig i solen.
kan ni fatta att det är 9 dagar kvar tills jag får se min familj? jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill se bild på nya frillan! har du fått recepten?
mams

2008-03-09 @ 21:42:04
Postat av: elin

nix. får ni se när ni kommer :)
ja, jag såg just mejlet, tack! och Julie sa att ni självklart inte behöver ta med lakan, bara att vi tvättar dom när ni åker. Och att vi får bädda sängen när ni kommer eftersom de vill att ni ska ha rena lakan också när ni kommer. Och Julie ska mejla sin insuranceguy för o kolla om pappa eller du eller båda kan stå på försäkringen. jag vet inte om det kommer kosta extra, men då måste ju vi betala förstås.

2008-03-09 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback