my weary feet..

mina stackars  fötter. jag har ont i hela kroppen. vi åkte till Venice Beach idag för o sola, men den här jävla stan bestämde sig för att det skulle vara molnigt idag tydligen så det gick ju åt pipsvängen. Men det var en fin strand iallafall och det blev lite varmare mot slutet. vi åkte iallafall till Beverly Hills galleria och shoppade (JA det var pissdyrt). handlade ett vitt linne och en väska på H&M och lite smink. (inte så lite heller, 300 dollar...) men det var fint smink. och smink jag faktiskt behövde. annars har jag bara köpt skitsmink lixom. typ en foundation där, en mascara här, lite ditt o datt lite här o var.. och det blir bara skit. nu har jag iallafall BRA smink, BRA borstar och en BRA sminkväska. yesyesyes.

idag såg jag TVÅ kändisar! *oooh*

                                                                    

Minnie Driver                      och                                           Tila Tequila


det är bergis ingen i Sverige som vet vem Tila Tequila är (om ni inte är MySpace nördar) men hon blev "känd" pga att hon hade över 2 miljoner vänner på MySpace, sen fick hon typ skivkontrakt o modellkontrakt o allt vad det var, och i höstas hade hon en realityshow som hette A Shot At Love With Tila Tequila. Som jag o Viki följde intensivt.
Minnie Driver borde ni veta vem hon är. Hon stod längst fram vid rödljuset i sin bil vid det övergångstället vi just skulle korsa. rätt coolt.

åh nu är jag så trött så jag skulle kunna dö. Jag ska upp o duscha o sen gå o lägga mig.

(och Malin, jaa jag förstod vad det är du vill visa he he. Jag ska försöka hitta en scanner o skicka den så snart som möjligt!!)

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Knullis

Jag saknar dig på skype! Vi har planer att smida mohaha ;) Skriv till mig och berätta hur du har det och så! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback