min dag:

* planerade att vakna vid elva. trots detta vaknade jag 7.20 och kunde inte somna om (nathan)
* låg i min säng och halvsov tills det att jag drog mig ur sängen för att äta frukost och borsta tänderna.
* åkte och tränade
* åkte och handlade mat
* åkte en väldigt mörk, enslig och bumpy väg till Fias svenska 37åriga granne som bor i en liten stuga där Fia låg i soffan lite smått hostande och såg på Cold Case. Där låg vi i ett par timmar och degade framför Paradise Hotel 2.
* åkte hem vid halv tolv och ligger nu i min egen säng och ser på det sista avsnittet av Sex and the City. Nu får Charlotte och Harry sin bebis. haha åh det är så gulligt. Jag älskar Harry.

imorgon tänker jag:
* sätta in mina $1037 på banken (har de i cash i min plånbok. börjar bli lite riskabelt)
* åka till Wahlgreens och köpa schampoo
* fråga Garrett om han har någon form av en tång som jag kan använda för att dra ut mina kvarvarande extensions.
* åka till DMV för att hämta en bok så jag kan plugga lite fram tills onsdag då Julie och jag planerar att göra provet.
* lägga mig antingen ute på terrassen eller nån annanstans o sola
* träna.



Nu surfade jag in på DMV:s hemsida för o se deras öppettider. Tydligen ska de hålla på o vara gay o bara ha öppet den tredje lördagen varje månad.
DMV är gay.

Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du verkligen 1037 dollar, på dig? vad får du i veckan egentligen? har du läst mejlet jag skickade den 27:e?
mams

2008-03-01 @ 17:23:45
Postat av: elin

japp. 1037 dollar. eller, 187 dollar på en check, men resten är cash. jag får 160 i veckan och har inte varit på banken sen jag kom hit än.
japp. jag har läst det mejlet.

2008-03-01 @ 19:25:35
Postat av: Anonym

bra sparat tjejen!!
m igen

2008-03-02 @ 00:29:53
Postat av: elin

:)
jag har redan 1200 på banken. plus de här 1037.
så det blir en del respengar :)

2008-03-02 @ 01:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback