"god" morgon

för det första vill jag säga att jag har ont precis överallt i min kropp.

nu är jag uppe för o göra mig iordning inför körkortsteorin. Jag vet inte - kanske är det som i Sverige att de tar kort nu och då vill jag inte se ut som ett freak (som jag kör på mitt svenska körkort och mitt gymkort.... och som jag bergis kommer göra på det här iallafall - bara för att) så jag tänkte att jag kan åtminstone gå upp tidigare o fixa håret o sminka mig lite. Igår efter att jag duschat så fönade jag håret (med min nya underbara fantastiska hårfön) för första gången sen jag kom till USA! FATTA jag har inte fönat mitt hår på ett halvår. och jag har inte plattat mitt hår på jag vet inte hur länge. haha evi sa på msn för några dagar sen: "men... du fönar ju håret varje dag". jag fönade håret varje dag när jag bodde hemma och brydde mig om hur jag såg ut. Nu hänger jag mest med småbarn och mammor så det spelar inte sådär jättestor roll för migjust nu om mitt hår är platt eller inte. hursomhelst, igår tog jag mig iallafall tid att föna håret - och WAOW! jag hade glömt hur volymigt mitt hår blir om jag fönar det. FANTASTISKT! UNDERBART! tillochmed Julie kommenterade det! och på lördag ska jag klippa mig. Om det blir så fint som jag föreställer mig att det blir (vilket det faktiskt nästan aldrig blir, men jag tänker vara naiv och hoppas iallafall) så blir det jättefint :) lite funky spunky sådär. mm det blir nog bra det här.

Nä, nu är faktiskt klockanhalv åtta, om en timme går bilen. Och jag måste hinna:

* sminka mig
* klä på mig
* äta frukost
* fixa håret lite iallafall
* borta gaddarna
* städa rummet (städarna kommer idag så mitt rum kan inte se ut som ett bombnedslag.iallafall inte med alla kläder på golvet)


hejhej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var var gaddarna då´ra? hittade du dem? hur gick det med lappen?
pmp

2008-03-06 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback