mardröm

jag drömde en helt fruktansvärt läskig dröm inatt. Jag drömde att jag höll på att bli våldtagen. Och att det samtidigt var någon annan i huset. "Han" skulle gå upp på övervåningen en liten stund och sa åt mig att stanna därnere och jag sprang in på toaletten nere i vårat hus (vårt hus hemma i sverige alltså) och gömde min mobil bakom ett värmeljus. Min plan var att sedan säga att jag måste gå på toa och sms:a en vän för att säga "Skicka hit polisen. Ring inte".
Jag kunde inte rymma medan han var där uppe för jag kunde inte lämna personen som var på övervåningen - vem det nu var. usch det var såå himla obehagligt. Jag var lixom halvt vaken/halvt asleep och samtidigt sjukt kissnödig. Och hungrig. Jag vet iofs inte vad det har o göra med drömmen... jag var det bara.
läskigt!!

Sen vaknade jag iallafall. Klockan var 7 och jag gick o kissade och sen somnade jag om igen och drömde ingen läskig mardröm. Nu har jag precis vaknat och jag funderar på att gå o äta frukost och sen lägga mig ute i solen tills jag börjar jobba kl 1. det är jättefint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback