jävlasnorungjävel

jag mår verkligen piss just nu. är så ledsen och utmattad och irriterad och förbannad. allt på samma gång. Colin den lilla jävla snorungen tar kål på mig och allt jag vill göra är att ge han en stor fet jävla smäll så han kan ge mig en break nån gång! jag hatar honom. jag verkligen grundligen ända ner i benen till 100 procent hatar den jävla snorungen. jag hatar honom så jävla mycket.  han har ingen respekt, han säger aldrig tack eller snälla eller förlåt. han bara springer iväg och skiter fullständigt i vad man säger. alldeles nyss åt vi middag och han vägrade äta något. Jag sa åt honom att det här var det enda han skulle få ikväll men han vägrade äta. det enda han gjorde var att leka med maten och peta i den. Jag sa åt honom (på fullt allvar) säkert 20 gånger. Tillslut tog jag maten ifrån honom, tog ner han till tvn och sa att han kunde titta på tv i 30 minuter sen är det direkt i säng. Ingen saga, ingen sång, ingenting. klockan halv åtta.
han får skrika och gråta och protestera bäst han vill. jag kan ärligt talat inte bry mig mindre.
jävla skitunge. jag skulle kunna strypa honom just nu.
stod och grät i köket i 10 minuter och nu håller jag på att svämma över av ilska.

jag tänkte aldrig jobba över dagar såhär igen. Om Julie ber mig någon annan gång så tänker jag säga nej och tipsa om att hitta någon annan istället. Jag vägrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

....och han är fyra år!!!!

2008-06-06 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback