grattis i efterskott.

alltså åh vad är det för fel på den här dumma bloggen? först skrev jag in min mailadress och lösenordet men så säger den att det är fel lösenord. Så jag blir tvungen att byta lösenord. Men så gick det inte att logga in med det heller. För då var det tydligen fel adress. tillslut så gick det igenom och jag kom in. bloggskrälle.

Igår var det tydligen också sveriges nationaldag som jag totalmissade. Grattis i efterskott.

Igår var jag, Fia och killarna på en japansk restaurang som heter Hibachi som har så skrämmande god mat. Det är en sån där restaurang där man sitter runt en grill typ och de lagar maten direkt framför en. Så man får maten direkt från grillen. Och det är jättegott. Och så gör de en liten show av det hela. Kastar ägg upp i luften och landar den i hatten eller kastar ris mot en och försöker få den att landa i munnen. (jag var den enda runt hela bordet som lyckades). Nathan var rätt skrikig och jobbig innan riset kom in, Colin skötte sig rätt bra faktiskt. Han fick glass till efterätt och var väl rätt nöjd efter det. Men såklart när vi kom hem så var han "hungrig" igen. Tjena.

Fia och jag gjorde kokosbollar och låg i min säng och kollade på film efter att killarna hade lagt sig. Over her dead body och PS I love you blev det. Jag har ju redan sett den sistnämnda men det är så himla bra så jag kunde ju se den igen.
Fia sov över här och åkte imorse för att dra till gymet. Hon är så hurtig den där. Jag skulle också vilja kunna träna så mycket som hon...

Idag ska jag verkligen städa hela huset. Det är så stökigt. Jag har redan betat av köket men jag ska städa undan alla leksaker i vardagsrummet, städa mitt rum, tvätta mina kläder, vika typ 5 satser av barnens kläder, städa i Colins rum, tvätta mina lakan. aa det var väl det. Julie och Garrett kommer hem inatt så det kan inte se ut som det gör nu. Det blir en kul dag det här. wiie. Plus att barnen kommer bli uttråkade och bergis inte sova och Colin kommer bli 4x jobbigare. Nu är han på timeout i sitt rum. Jag freakade ut på honom när han kastade en leksaksbil i Nathans huvud. Helt oprovocerat. Nathan satt o lekte med en liten musikgrej. Jag fattar inte varför Colin håller på sådär... jag blir galen. Jag fick iallafall trösta Nathan i en kvart typ och sände upp Colin på sitt rum.

Anywho. tillbaka till arbetet.
Idag är det 82 dagar kvar tills hemgång.

grattis sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback