dumma blogg

har det hänt alla andra också? Att de ska flytta bloggen eller nåt och så kan man inte logga in på sitt användarkonto? nu märkte jag att man kunde logga in på "publish me" och blogga. tur för jag började få lite abstinens.

igår tog min lillebror studenten! Stort grattis till honom! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta att han har tagit studenten, men mest jag kan jag inte fatta att det var ett helt år sen jag tog studenten.
Det var iallafall jättekul igår för jag fick chansen att prata över Skype med jättemånga hemifrån!
Syrran, min storkusin Erik, min farbrors fru Eva, min lillkusin Joel, Wilhelmina som redan har fyllt 10 (herregud), Gugge, Pär, Adam såklart. Men allra bäst var det att prata med Jonathan och David. åh jag blev så glad. Först pratade jag med mamma så sa hon att hon bara skulle springa iväg lite fort o säga hejdå till folk. Så kommer en kille på telefon tillbaka och jag tror direkt att det är Adam. Sen hör jag hur han börjar göra sin tillgjorda röst och då fattade jag att det var jonte. Lycka! Det var så kul att få prata med honom och David! Saknar alla jättemycket nu och villb bara hem och krama er alla!

Nu har jag varit online på skype hur länge som helst, familjen också, och jag ringer o ringer men det är ingen som svarar. what the heck. snart ska vi iväg på swimclass o vi kommer hem senare o jag vet inte ens om de är online då.
aja vi får se. jag vill prata med adam o se vad han fick för studentpresenter :) Och vad han tyckte om min.

Nu måste jag packa ihop det sista och åka iväg.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback