Cuur Weightlossprogram

jag hittade Cuurs hemsida igår och de hade en plan på hur man ska träna och äta så jagfick  lite tips om vad man kan äta till frukost och körde på det nyss. Det var rätt bra faktiskt.
2 äggvitor scrambled med ½ cup gröt med blåbär i. Och ett glas mjölk.

kändes nyttigt och bra, men jag måste erkänna att scrambled eggs med bara äggvitor var verkligen jätteäckligt.

nu ska jag byta till bikini och smörja in mig (fia har lärt mig vikten av att smörja in sig med sololja nu:P) ta ipoden och lägga mig ute i solen.

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

öhm solSKYDDSfaktor elin inte sololja;)

2008-06-15 @ 08:13:14
Postat av: elin

ha ha oj. jag menade ju solskyddsFAKTOR.

whatevaah

2008-06-15 @ 08:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback