chill pastill

jag fortsatte med mitt matprogram till lunch och anordnade en kycklingsallad åt mig själv. Sallad, gurka, avocado och stekt kyckling (i olivolja må jag tillägga). Hade gärna haft lite tomater i men den där jävla salmonellan förstör det ju för mig. Jag toppade med lite sallasdressing. Det var faktiskt jättegott. 
 
Det är det enda jag har ätit idag! Inte för att jag brukar äta massa skit men ändå. Jag har verkligen hållt mig supernyttig idag. Jag missade dock "snacksen" man ska äta 3 timmar efter frukost samt 3 timmar efter lunch men... äh..
nu ska jag snart hem till Fia och ha en tjejkväll deluxe! Hennes värdfamilj är inte hemma och vi ska bada hot tub och bara pampra oss själva. Hon ska laga mat åt mig också. Ååh hjärtegull.


jag är VRÅLHUNGRIG.

bantning suger ju. blir väl till o vänta med o se om det faktiskt funkar...

Kommentarer
Postat av: lil-sis

varför bantar du ? anser du dig som överviktig eller? :/ får ju en själv att må bra ..

2008-06-14 @ 08:58:05
Postat av: Anonym

man ska äta något var 3-4:e timme,nyttigt dock, för att öka förbränningen. äter man mycket men sällan så "tror" kroppen att nu kanske jag inte får mer mat så det är bäst att spara.

klok mams

puss

men ta det lugnt, vi vill inte få hem en vandrande pinne

2008-06-14 @ 18:26:30
Postat av: Thomas

Darling I'm hooooooome! Snygga grejer du inhandlat! :D Själv är jag pank nu. Dags att börja jobba och betala hyran.



Vi måste skypa snart kvinna! Tror inte vi gjort det sen LA va? Och snart kommer du hem!! Jag längtar! Har fått hem coantrau eller hur det stavas, och vodka + tranbärsjuice och lime = cosmopolitan! :D det väntar på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback