wooooh

im booored. out of my mind. nathan kollar pa TV. han vill inte leka. han bara skriker sa jag satte honom framfor tvn. jag har underhallit migsjalv med att stada undan kaoset i koket. igar jobbade jag nastan tolv timmar. elva tror jag. kanske tillochmed elva och en halv. och sa borjade jag 8 imorse. tydligen ska de ha middagsgaster ikvall sa jag maste jobba lite langre.. men sa ska jag ha sovmorgon till 12 imorgon tror jag.
mycket intressant.. igen.

gah jag kanner mig sa trist idag. mitt har ar trist. jag ar trist. mitt liv ar triiiist. jag langtar tills jag kommer hem. Jag vill bara traffa alla. Bara vara i ert sallskap. Typ bara sitta och dricka te och prata. Ta promenader, cykla till en lekplats och bara hanga o dricka ol (inte helt sjalv saklart, det lar lite patetiskt), aka till Bygma och halsa pa, hjalpa pappa laga mat, kramas med mamma, reta frida. ha ha. pussa pa Joker och Kasper. Ata cannelloni med Malin.

jaja. det ar iallafall inte saa himla langt kvar nu. Men det ar samtidigt sa nara att jag kan kanna det vilket gor att jag langtar annu mer.

Jag o Fia var o bowlade med ganget fran Cloverdale forra veckan. Det var ratt kul o komma ut o traffa lite folk, men man kande sig fortfarande ratt utanfor. De flesta var valdigt trevliga och pratsamma, men i langden sa var de ett valdigt tight gang som det var svart att komma in i. Fick mig att sakna mitt egna gang.
Kan vi inte aka o bowla nar jag kommer hem?

Det var ratt kul iallafall, de kom inte direkt ihag vad vi hette (eller sa var det helt enkelt for svart att uttala att de bara sket i att lara sig) sa det kallade Fia:



och mig for:


how very inventative.


Kommentarer
Postat av: Anonym

å Adam då? ska han bara få vara ifred eller::?

mams

2008-07-24 @ 15:30:19
Postat av: Anonym

å Adam då? ska han bara få vara ifred eller::?

mams

2008-07-24 @ 15:30:54
Postat av: elin

haha oj! jag markte inte ens att jag lamnade ut honom! hahaha stackarn. meeen, jag kan stracka mig sa langt att jag mest troligen kommer irritera mig pa hans gitarrspel under tidiga mornar da jag sover :)

2008-07-25 @ 01:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback