wipeout

nyss utkommen ur dushen och mår så himla bra. (av någon anledning. jag tror det är för mitt hår är fönat och så himla lent och skönt). undrar om det beror på det nya schampoot?

jag ska recensera hårkrämen:
njaaa sådärva. det räckte ju knappast med 3 minuter iallafall. Och om man kanske gör det två gånger efter varandra så får man bort allt hår. Jag gjorde en gång och fick bort det mesta men inte allt. Resten tog jag bort med en rakhyvel bara. Men orka lixom att man ska behöva rensa med en rakhyvel efter att man har gjort med rakkrämen? Nej jag tycker nog det ska funka med en gång.. men aja.







                   
before                                   after


nu sitter jag i min säng med melonen redo och kollar på ABC´s nya program Wipeout. Det är jättekul! Det är tävlanden som gör helt sjukt roliga hinderbanor och de slås ut one by one. Last man standing vinner 50.000 dollar. Nick som jag träffade i Los Angeles var med i första programmet! Snacka om chock o se honom där! haha askul. Han hade gul tröja, gula shorts och gula kalsonger över shortsen. Väldigt moderiktigt om jag får säga det själv. Det roligaste var när alla tävlanden skulle göra en hinderbana som såg ut såhär:
* först stod alla i någon snurrgrejj som snurrade fort som fasen.
* när snurrgrejjen hade stannat skulle alla ta av sig sina säkerhetsbälten och börja springa... bara det att alla var rätt snurriga..
* efter det skulle de till över en platta som tippade åt det hållet man gick på.
* först över vann hinderbanan och gick vidare till nästa omgång.

haha det roliga var: alla började springa med en gång efter de kommit ur snurrgrejjen men eftersom alla var snurriga så ramlade alla i vattned på tipp-plattan, men Nick stod stilla en liten stund för o samla sig, kommentatoren säger:
"Uh.. could someone tell Cournal Mustard to get a clue and start moving?"
haha åh vad jag skrattade. Lille Nick. Så söt han var. Han kom till final men blev spöad av en tjej. ha ha.


Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av min melon.
Eller cantaloupe som det heter. mmm










Kommentarer
Postat av: Anonym

skype imorgon, torsdag, vid 22-tiden om du är vaken?

puss

mams

2008-07-02 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback