semesterdag #4 avsnitt 2.

Idag har faktiskt varit helt okej. Jag har inte varit fullt så uttråkad som tidigare dagar. Jag låg ute i solen i två timmar och lyssnade på musik i värmen. Det var verkligen jätteskönt! Efter det gick jag in och gjorde mig iordning, tog bilen och åkte ner till stan. Virrade runt i Plaza i ungefär en timme och när jag sedan handlat klart åkte jag till Lucky´s och handlade lite mat. Jag gick runt o butiken med 3 meloner och jag bara kände att folk stirrade på mig. haha. Köpte iallafall en stor vattenmelon och två små honungsmeloner som är ASBRA som snack. Istället för att gå o äta glass eller godis så äter man lite druvsocker i form av melon! Supergott och nyttigt. fabolous!
Köpte också ett nytt schampoo som Fia har kört med ett tag. Sheer Blonde från John Frieda collection. Så det ska jag prova och se om det funkar bra för mitt hår :)
Jag beställde förresten en produkt online för någon vecka sedan från Nair. Det är hårborttagningsmedel. Man kan använda det ben, armar, armhålorna och bikinilinjen så jag ska passa på o prova det nu när jag hoppar in i duschen. Har just sprungit en timme på Garretts treadmill. phew :)
Återkommer med resultat.

åh herregud.
"Hej jag heter Blondinbella!"
 Blä



Jag har förresten börjat förstå varför Evelina älskar Niles i Frasier. Åh han är ju så kul!

Frasier till Niles: Just try not to think about sex.
Daphne från köket: would you like me to butter your buns Dr Crane?
Niles börjar skaka
Frasier till Niles: Grandma in a teddy.
Niles efter en stund tänkande: Thank you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback