The Kite Runner

Hejhej! Har haft en helt okej dag idag faktiskt. Det borjade lite sadar med daligt vader. Jag var trott och jag fros nar jag kom in i koket imorse. Barnen skrek och holl pa o jag kande verkligen att det fanns ingen som helst lust att jobba idag. Fick ju bara en ledig dag i helgen ocksa. Hur som helst sa var tanken forst att vi skulle till poolen for Colins swimclass och stanna dar over formiddagen for att trotta ut dem sa de skulle somna sen, men sen var vadret sa trist sa Julie avbokade hans swimclass och jag kande att det ar ingen ide att aka dit ens. Sa da hade jag 2 val; att antingen hanga hemma (och mest sannorligen inte se till att Colin tar en nap) eller hitta pa nagot. Sa nar jag kollade mig mail sa sag jag ett mail fran Yuki (Colins basta kompis Taros mamma) att de skulle ha en playdate i en park nara dar vi bor. Sa det var ju helt perfekt. Sa vi stack dit, lekte ett par timmar och akte hem o de tog en nap fran 3-5. Sa jag stadade lite under tiden, kollade lite pa TV och tog det allmant lugnt. packade upp kylvaskan och sant. Vid 5 vackte jag dem och gav dem ett bad, vid halv 7 var Garrett hemma med grekisk take out food och nu sitter jag har i min sang och har slutat jobba. Ska hoppa in i duschen och sen ska jag kolla pa The Kite Runner som Garrett kopte pa BlockBuster nar han trottnade pa att vanta pa maten. ha ha ha. fatta vad farligt om det skulle ligga ett HM bredvid nagot sant stalle for mig. Dar skulle det ga at pengar kan jag lova. Jag har iallafall hort mycket om boken och velat lasa den ett tag men aldrig riktigt tagit tag i det. Har redan typ elva bocker som jag forsoker finna tid till att lasa. Sa det ska bli spannande att se filmen, den har ju fatt mycket bra kritik iallafall.

Imorgon borjar jag vid 8, Colin har skola och Julie kommer hem imorgonkvall. Hon akte ner till Palo Alto till sin farmor idag for o halsa pa.

Nej, in i duschen var det ja. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback