sunshine and a pool? Sure!

morning. har precis vaknat och atit en skal med flingor. Jag var och handlade haromdagen och kopte Kelloggs special K. Skont, for de flingorna som Julie koper ar verkligen en honung och sockerchock. gott med lite kellogg.
Innan jag sprang in i koket sa skulle jag ga o kissa, och precis nar jag stangt dorren och last sa kommer Nathan och staller sig utanfor och dunkar pa dorren. Sa jag oppnar och later honom komma in. Han brukar tycka det ar kul sa varfor inte. Haha men sa nu har han lart sig att om man drar i hantaget sa oppnas laset och dorren pa samma gang och han kan helt enkelt oppna dorren nar man sitter dar i en raaatt sa pinsam stallning... sa sjalvklart gjorde han det nu. haha och jag sa lite latt" no no nathan, just hang on a minute". haha och han har blivit en san Drama Queen nu pa sistone. Sa fort man sager nagot negativt till honom, typ no eller nagot sant, sa borjar han grata och lagger sig pa golvet och rullar runt och ar... jaa varldens Drama Queen. Sa han staller till varldens scen dar inne och borjar grata helt hysteriskt, varpa Julie hor det och saklart blir jatteorolig och staller sig utanfor o ba: Elin, are you in there? Is Nathan there? Whats going on?. och jag typ "eeh, yeah.. just a minute.. he is fine. just being drama queeney".
den lilla raven.

om ungefar en kvart ska vi aka till Fountangrove poolen. Colin har swimclass och Julie gav mig sovmorgon, men jag tankte att det kan ju vara skont och bara hanga med och ligga ute i solen utan att behova ta nagot ansvar. Fast jag kommer nog leka med killarna anda. Ratt soft dag idag. Julie drar ivag vid 1 for en massage, sen ska hon gora lite arenden och sen kommer hon hem. Jag ska bara ge killarna lunch, underhalla dem litegranna sen tar de en nap. And Im off.

 FountainGrove Parkway Athletic Club's Pool. Fancy stuff.

jag har forresten en valdans bra hardag idag! Harligt! Nu ska jag byta om och smorja in mig i lite solskyddsfaktor. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback