sjuk. definitivt

jag är definitivt sjuk. åtminstone tillfälligt. jag vet inte hur jag mår imorgon men huvudvärken är fan inte att leka med. jag försöker massera mina tinningar men jag har en ny liten jävla finne vid vänstra tinningen så det går inte så bra.
meningen är ju att dricka massa vätska när man är sjuk men jag har inget vatten hemma. Inget vatten i flaska och inget vatten i kontoret. Och vattnet i kranen smakar jätteäckligt. så jag har i stort sett försökt dricka vattnet i kranen och de tillfällena då det bara inte gick ner har jag sugit på isbitar.
men nu hittade jag Colins juiceboxes i garaget och jag suger i mig dom likt en vampyr som suger i sig blod.
vätska!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skypa pappa ikväll vid ca 20-21 tiden om du orkar?!?!

mams

krya på dig

2008-07-08 @ 17:06:54
Postat av: Anonym

hallå!!!! lever du??

orolig mams

2008-07-10 @ 21:18:56
Postat av: thomas

eeelin! vart har du tagit vägen?? jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback