i kissed a girl

hejhejhej. nyss hemkommen fran colins skolavslutning vilket jag antar var ratt sott med alla barn, men i langden ratt trakigt for mig. Pratade lite med Yuki och Irene som var dar. Samt Carla och Eric (Julie och Garretts vanner) som ar mycket trevliga. Eric ar for ovrigt den snygga 40+aren. Jag kan inte hjalpare. Han ar het.

anywho, jag var uttrakad ner i benen och kande att om jag inte aker hem snart sa kommer jag explodera och glufsa i mig alla muffinsar, kakor, jellosquares,chips och andra javla onyttigheter som fanns inom en radie pa fem meter ifran mig. sa nar Garrett sa att han skull hem med Nathan sa tog jag min chans att fly fran sockerHELL och hangde med.

sa sjalvklart nar jag kom hem hit sa insag jag att det fanns ju typ lika mycket for mig att gora har hemma som det fanns darborta (= noll) (forutom att ata).

jag har lyssnat pa I Kissed A Girl med Katy Perry typ elva ganger efter varandra. Det ar den enda laten pa datorn, forutom nagon riktigt laskig bosnisk lat fran nar Jovana hade den har datorn. Jovana har forresten addat mig pa facebook och kommenterat pa mina bilder och videor pa pojkarna om hur mycket hon saknar dom. Julie sa att hon ocksa hade skrivit pa  hennes wall att hon saknar dom och att hon garna kommer och halsar pa.
Julie: "Of course she wants to come back here, im sure she's being used as a sextoy over there with the bosnian mafia"
we are not prejudiced at all!

Fia ar i Lake Tahoe med sin vardfamilj och "vilar upp sig". Undrar hur hon har det. Hoppas inte Annie utnyttjar henne och ber henne tvatta baten eller nagot... skulle fan inte forvana mig.
Jag ringde Johanna och kollade vad hon hade for sig idag. Tydligen hade hon tranat och legat vid Fountaingrovepoolen hela morgonen. KUL att jag hade kunnat joina henne istallet for o hanga pa en filt i tva timmar. aja. hon ska komma o hamta upp mig om en timme sa ska vi... tja... hitta pa nagot..
J "vad ska vi hitta pa da tycker du?"
E "vet inte... typ..."
J "ga pa bio...."
E "ja... eller... typ... hyra film..."

us girls we are so magical, soft skin, red lips so kissable
hard to resist so touchable
to good to deny it
aint no big deal its- innocent.

okej nu har jar lyssnat pa latet over and over and over again typ arton ganger.
LIMEWIRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback