helg

tank att det redan ar helg anda. en hel vecka har gatt sen forra helgen da jag bara hade en dag ledig. alltsa pa tisdag sa var det 2 veckor sedan familjen kom hem fran NC. hmm. tiden bara springer. och snart kommer jag hem. fatta att jag har varit borta ett helt ar. det ar ju helt makalost.

jag ar jattesugen pa choklad igen... faan. jag har verkligen varit sa duktig pa att inte ata nagot onyttigt, det ar jag iochforsig nu med, jag ater sallan nagot onyttigt men jag ar verkligen mer sugen pa det nu vilket gor det fan sa mycket svarare att vara nyttig.. gash. men julie har kopt hem galet mycket frukt sa jag ska springa ut i koket o gora mig en fruktsallad innan jag ater upp allt svenskt godis som ligger i brodladan... aaah. ahlgrens bilar!

vet ni forresten hur sjukt mycket pengar Julie ar skyldig mig?

337 dollar for oljebytningen och dack-checkningen pa audin
97 dollar for mat
82 dollar for mer mat
180 dollar. veckans lon
-------------------------------
4176 kronor.

money money money. must be sunny in a rich mans world.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skype ikväll lördag vid 21?!?!?

mams

snart är du ju hemma

2008-07-26 @ 12:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback