Hej Magnus, du ar min Idol!

Godmorgon! Idag ar det tisdag och det ar 32 dagar kvar i detta land. Jag har sovmorgon till 11 idag, Julie ska ivag med Nathan till CostCo och handla. Sjalv ska jag ga ut och lagga mig i solen i en timme eller nagot.
Jag laddade ner lite ny musik fran Limewire (som jag ocksa laddade ner) bla a Magnus Uggla. Jag har hans latar pa min ipod men man maste ju ha honom pa datorn ocksa. Gud vad jag alskar Magnus. Vilka harliga dangor! Fula Gubbar, Dansar Aldrig Nykter, Kung i baren, Jag Mar Illa - listan ar ju sa lang. Pom Pom Pom!
Jag langtar tills jag ar hemma hos terrorese och dansar till Carola och andra schlagerdandor pa hennes soffa och anvander tvkontrollen som en mikrofon. Det var ju typ ett ar sedan sist.

Nej, nu ar det byte till bikini och Magnus Uggla i oronen.
hejdaaa



ouff fram med sangkammarblicken bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback