nytt inlagg

det har med blogg har ju gatt sadar pa sistone kanner jag. jag skriver bara mer och mer sallan och for att inte tala om att amnena jag skriver om ar typ samma hela tiden. "Idag gjorde Nathan det, och Colin gjorde det. Det var jattegulligt!"
"Gah jag hatar Colin! Star inte uut!". jag menar, hur orkar ni lasa? Jag skulle inte lasa min blogg om jag inte var jag. den ar ju sa utomordentligt trakig. Nar jag kommer hem till Sverige ska jag starta om pa nytt och starta en ny blogg.
Nytt liv = Ny blogg. Det ar ju bara simpel logik.
Jag horde just min mobil pipa. Sms. Men jag vet inte vart jag lade mobilen. Gud vad jobbigt. Orka leta...

Haha jag ringde mobilen fran hemtelefonen och gissa vart den lag? Under fjarrkontrollen i mitt rum. Hahah av alla stallen.

Jag tankte iallafall vadra ut lite saker jag har tankt pa:

1. Inatt dromde jag att jag hade kommit hem till Sverige. Jag satt pa varan kokso inne i koket och pratade med pappa medan han lagade mat om att jag antligen var hemma och att jag hade dromt sa himla manga ggr om att jag var hemma och jag var glad att detta inte var en drom. Men sen kande jag hur jag fros och blev kissnodig (VARENDA morgon fryser jag och ar kissnodig och vaknar av det) sa jag insag i drommen att jag dromde och sa snabbt till pappa (i drommen) "Pappa! Jag markte just att det har var en drom! Forlat!". Sen vaknade jag och fros och var sinnesjukt kissnodig.

2. Evelina ska flytta till Malta??? VAD I HELVETE?

3. Malin ska vanta med sin inflyttningsfest tills jag kommer hem! :) Det kommer ju bli superkul!

4. Det gick jattebra att hamta familjen pa flygplatsen i tisdags. Nar vi korde ner dit for 2 veckor sen och lamnade de dar sa skrev jag ner exakt hur jag skulle aka fran 19th Avenue. Vilka avfarter och sant sa det gick verkligen som en dans i tisdags. kandes skont for jag var valdigt nervos. Hatar flygplatser...
Pa vagen hem stannade de pa In n Out (en hamburgerkedja) som ar Julies favorit. Hon har namnt den flera ganger och en dag tog hon tillochmed med en hamburgare till mig for hon tyckte jag skulle smaka den. Jag fick lite angest for jag har inte atit hamburgare pa snart ett ar och jag ville inte forstora det nu (mitt lofte att inte ata hamburgare/McDonalds/french fries/dricka lask/ata chips under hela aret). Och samtidigt ville jag ju inte saga att jag inte ville ha den for det var ju sa rart av henne att kopa med den hem at mig. Sa min tankeprocess var: Jag kan spara den till imorgon och saga att jag tankte ata den till lunch, sen nar hon inte ar hemma sa slanger jag den och sager att jag at den. fast nej, om jag da sager att den var jattegod sa kanske hon koper den igen? Flera ganger!
Sa efter en stunds tankande insag jag att det ar bast att tala sanning och beratta hur det stod till, jag menar, det var ju inte direkt ngt att skammas over. Sa jag gjorde det, hon forstod precis och gav den till Colin istallet.
Hur som, i tisdags pavag hem var de alla sa hungriga sa de stannade pa In n Out for o kopa hamburgare. Hon fragade mig om jag ville ha och jag tackade nej, aven fast jag var hungrig som en varg. Jag foljde dock med henne in (vi hade ju inte setts pa snart 2 veckor och ville catcha up lite) och darinne luktade det SA gott. De lagar allting fresh. Ingenting ar fryst sa ni kan ju tanka er doften av french fries. Alltsa INTE nadigt. Mums. Men jag lyckades halla mig ifran dom anda. Det var inte sa himla svart egentligen, det bringade fram sa mycket goda minnen dock :) ha ha

5. Nathan har lart sig imitera lite djur och andra grejjer. Julie visade mig att han kan imitera en ko och en apa. Supergulligt. Jag filmade det. Kolla har:
http://youtube.com/watch?v=yN7V3RCV25A
Sen i onsdags har jag lart honom att imitera en bil (beep beep) och en kattunge (meow)

6. Det ar ungefar 42 dagar kvar tills jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback