8.24

nyvaken. gah jag vill lagga mig ner och somna om. kunde inte sova igarkvall sa jag lag o stirrade upp i taket tills typ tva pa natten. och att sen ga upp vid 8 for o kora en och en halv timme ner till SFO kanns inte helt kul. pff
jag ar lite nervos. jag hatar att kora till SFO. det kanns som om jag kommer hamna fel. jag avskyr flygplatser. antingen parkerar jag pa fel parkering, eller sa hamnar jag i fel fil att jag inte parkerar alls utan aker ut pa motorvagen norrut igen vilket ar skitdumt ju. och sen hatar jag systemet pa flygplatser. gater, customs, utgangar - GAH vart fan hittar man alla? De flyger ju inrikes och med US Airways sa det kanns som jag borde hitta ratt men jag ar mest nervos over att jag ska komma fel nar jag aker av 101 till flygplatsen.
fick ett sms av Julie imorse som sa att de landar 12 och inte 11 vilket ar bra for det ger mig en extra timme. annars hade jag behovt aka om 2 minuter. vilket nog hade blivit lite kallt for mina ben....
dags for frukost. wish me luck

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gick det?kom du rätt eller? tyckte du klarade det bra när vi kom iallafall. du hittade t.o.m bilen.

mams

2008-07-15 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback