05:06

det är ju faktiskt lite cp att jag bloggar såhär sent (eller snarare tidigt) men jag har faktiskt en anledning. det är nämligen så att jag somnade gott klockan 10 igårkväll efter en lång och härligt dag med Fia, men se - sen väcktes jag igen klockan tjugo över 3 av en full fröken borta i Cloverdale på fest utan skjuts hem. ha ha. så det är klart man ställer upp o hämtar men jävlar vad långt det var till Cloverdale. Det tog tyo 40 minuter med bil på motorvägen. Och då körde jag ändå i typ 80.
så nu ligger Fia uppe i gästrummet och jag ska lägga mig o försöka sova. Jag är trött men ändå inte. jag typ... känner för att äta eller något. Vilket antagligen är ett tecken på att jag inte ska äta så jag bör nog helt enkelt bara sluta svamla o sova nu istället. Imorgon måste vi åka tillbaka till Cloverdale för att hämta Fias bil igen.
skriver mer utförligt om gårdagen/gårkvällen imorgon.
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback